2/09/2009

Serena Maneesh--"Drain Cosmetics"

在Blip.fm上第一次聽到這首歌,就愛上了。主題和"Stripped"有些相似,有沒有可能掙脫都市文明的綑綁,擁抱原始的吸引力?



帶我到你專屬的海洋
與你,我的伴侶,四目相接
輕碰我的雙唇,我再度開口
像壞掉的六弦吉他,重新奏出音樂
用你的一切,加冕我的名字
拆解我的枷鎖,因為我已願意屈服

你伴隨著我,無論何處

城市的白光使我暈眩,我寧可
凝視你眼中,庭園的美景

你伴隨著我,無論何處

帶我到你專屬的海洋
卸除我的武器,以及對標新立異的嚮往
輕碰我的雙唇,我再度開口
像壞掉的六弦吉他,重新奏出音樂
把你的聲音借給我,我到了新的聖地
別讓我滿口盡是空泛的語言遊戲
我的珠寶首飾
讓我過著這充滿壓力的生活
我的無知莽撞
讓我總是與痛苦拼搏
我想深陷
溫柔地看著我
我就能全心全意愛你
愛你

你伴隨著我,無論何處
Take me down to your special sea
Eye to eye my company
Touch my lips to speak again
Broken six string ring again
Crown my name with your everything
Break my chain cause I'm giving in

You come with me all the way

White light look I'd rather stare
Into the eyes of your garden's sphere
You come with me all the way

Take me down to the special sea
Disarm me weapon novelty
Touch my lips to speak again
Broken six string ring again
Lend me your voice New Jerusalem
Shut my mouthful of empty games
All of my diamonds
All through this strain life
All of me reckless
On to this pain strife
Deep to me deeply
Look to me gently
Drawn to you dearly
Drawn to you

You come with me all the way

0 意見:

張貼留言